View Project

Disable Custom Cursor on Mobile

View Project

סאטן הום סטיילינג הינו מותג איקומרס מוביל המוכר בחנות האונליין שלו מגוון מוצרים לעיצוב והלבשת הבית.

Ecommerce

חווית משתמש מתקדמת מותאמת אישית למוצרים ושימוש בכלים טכנולוגיים להגדלת סל הרכישה.

לקחנו חלק מלא בהקמת סאטן החל משלב ההקמה. היינו שותפים לבניית האסטרטגיה השיווקית ויישומה בפועל בחנות. יצרנו מיתוג יוקרתי למותג שהגביר את האמון בו וסייע לו לייצר שיתופי פעולה עם ארגונים וחברות מובילות. איתרנו את האתגרים הצפויים במכירת המוצרים באונליין ונתנו להם מענה מקדים בחווית המשתמש באתר. בעזרת כלים טכנולוגיים הנענו את הגולשים באתר להשלים את תהליך הרכישה עם יותר מוצרים בסל הקניות, לצד מערך אימייל מרקטינג מבוסס אוטומציות ודיוור תקופתי אשר הניב כרבע מההכנסות השנתיות(2022).

סוג

חנות אונליין

קטגוריה

עיצוב הבית

שירותים

אסטרטגיה, מיתוג, פיתוח, אימייל מרקטינג

אסטרטגיה,
מיתוג, פיתוח,
אימייל מרקטינג

חווית משתמש

שיפור המרות, הגדלת סל רכישה

שיפור יחס המרה,
הגדלת סל הרכישה

סקירה כללית

SATIN

יצירת בידול לחנות אונליין
המוכרת מוצרים גנריים.

פיתחנו חווית משתמש ייחודית המבדלת את סאטן מהמתחרים המוכרים מוצרים זהים. סאטן מאפשרת "לעצב את הבית מבלי לצאת ממנו" בעזרת סרטוני המחשה למוצרים. ניתחנו את המוצרים המבוקשים ביותר ונתנו מענה בחווית המשתמש שפותרת כל התנגדות או שאלה מקצועית שעשויה לעלות בראשם של הגולשים במהלך תהליך הרכישה.

  • מחקר קהל יעד ומוצרים
  • מחקר מתחרים
  • סירטוני המחשה למוצרים
  • קופירייטינג פותר התנגדויות

האתגר

Define Your Design

SATIN

הגדלת רשימת התפוצה ובניית אוטומציות אימייל מרקטינג.

כדי לשפר את ריווחיות החנות, פעלנו להגדלת מועדון החברים של סאטן ופיתחנו מערך אוטומציות אימייל מרקטינג על מנת להמשיך את מערכת היחסים עם הגולשים שנטשו את האתר ולהחזיר אותם להשלמת הרכישה. בנוסף, שלחנו אימיילים עם מסרים שונים כדי לשמר את המותג בתודעה ולהזמין לקוחות עבר לקניה נוספת.

  • הגדלת מועדון החברים
  • אוטומציות לנטישת עגלה
  • מיילים תקופתיים בנושאים שונים

אימייל מרקטינג

Moria Golkin

Owner of SUNSH

30,000ILS

Without paid advertising